Tilmeld dig nyhedsbrevet

Sådan tilmelder du dig

Titel:
Sådan tilmelder du dig
Sted:
Dato:
31.dec. 2017 kl. 00:00
Status:

Vejledning til tilmelding til beboerarrangementer

Klik på det arrangement du kunne tænke dig at deltage i. Så kan du læse mere om, hvad det indeholder, hvornår det foregår, for hvilken aldersgruppe det er tiltænkt, og selvfølgelig hvornår du kan tilmelde dig.

Er arrangementet åbent for tilmelding, klikker du på linket ”Tilmeld dig her” og udfylder formularen, med navn, adresse, e-mail, telefon og hvor mange personer du ønsker at tilmelde.

Du angiver i rullemenuen, om du tilmelder 1 eller 2 personer, og hvis det er et arrangement, hvor man kan tage børn med, angiver du antal i feltet. Du slutter med at klikke på den blå Send-tilmelding -knap, så modtager vi din tilmelding.
Herefter vil du indenfor 1-2 dage modtage en e-mail med en bekræftelse på, at du er tilmeldt. Først når du har modtaget den e-mail, er du tilmeldt og sikret plads til arrangementet.

Vore arrangementer er kun for beboere i AAB, og du kan almindeligvis max tilmelde 2 personer pr. husstand. Hvis ikke andet er anført, skal deltagerne være voksne (18+).

Arrangementer hvor børn kan deltage
Der vil løbende være arrangementer, hvor børn i forskellige aldersgrupper kan deltage. Det vil fremgå af de pågældende arrangementer, hvilken aldersgruppe der er tale om.

Tilmelder du et barn, som er udenfor den anførte aldersgruppe, vil I blive afvist i døren til arrangementet.

Hvad bør du vide om arrangementer i AAB?
Der er kun åbent for tilmelding til arrangementerne i en begrænset periode, eller så længe der er ledige pladser. Så hold øje med tilmeldingsfristen, hvis du finder et arrangement, du gerne vil deltage i.

Tilmeldingen vil stadig foregå efter først-til-mølle-princippet. Det vil sige, du kan få plads på de forskellige arrangementer, så længe der er ledige pladser.

Jeg kan ikke komme alligevel
Bliver du forhindret i at møde til et arrangement, du har tilmeldt dig, så meld fra i så god tid, at en anden kan få glæde af din plads. Du skal melde afbud på mail til lbr@aabnet.dk.

Når du ankommer til et arrangement
Der vil til alle arrangementer stå en person fra fritidsudvalget og tage i mod deltagerne. Henvend dig til personen og oplys din adresse, så bliver du krydset af på listen og kan deltage.

Vi glæder os til at se dig til vores arrangementer.