Beboerapp'en har et års fødselsdag

På det år app’en har været i brug, er der allerede sket mange nye forbedringer på den, og mange beboere har hentet den ned på mobilen. Der er kommet en hel del nye funktioner, som giver beboerne frihed til at få løst opgaver hjemmefra og få adgang til service uafhængigt af AABs åbningstider.

For at udbrede kendskabet til app’en endnu mere er der hængt informationsmateriale om app’en op i opgange og vaskerier. Medarbejderne på Servicecentrene bliver klædt på til at kunne hjælpe beboere, med at hente app’en ned på mobilen, men også at vise alle dens funktioner. Alle nye beboere i AAB modtager et informationsbrev om app’en, og der udleveres magneter med info om app’en til at hænge på køleskabet.


Brugervenligheden i app’en er høj, og den er nem at betjene. Det er let at oprette opgaver til fx Servicecenteret. Beboeren kan se sit forbrug og sin økonomi i sit lejemål, og kan ansøge om husdyrhold, bestille vasketid samt stille forslag til afdelingsmødet.
På vores hjemmeside www.aabnet.dk  kan du læse mere eller se videoer om, hvad app’en kan, hvordan du henter den ned på din telefon og hvordan du bruger den.