Hvis du vil opsige din bolig

Hvis du vil opsige din bolig, skal du udfylde og underskrive en opsigelsesblanket med MitID. Er du fritaget for at bruge MitID, kan du udfylde og printe blanketten og derefter underskrive dokumentet.

Du kan også let opsige din bolig i beboerappen. Den finder du i Google Play og App Store:

Alle vores boliger har to eller tre måneders opsigelse frem til den 1. i en måned:

  • Er du flyttet ind før den 1/3 2011, har du to måneders opsigelse.
  • Er du flyttet ind efter den 1/3 2011, har du tre måneders opsigelse.
  • Ungdomsboliger har tre måneders opsigelse frem til den 1. i en måned.

Vær opmærksom på følgende, når du opsiger din bolig:

  • Hvis du bor i en bolig med B-ordning, lukker din vedligeholdelseskonto, når du har opsagt din bolig. Dog har du mulighed for at reservere et beløb til arbejder i boligen, hvis arbejdet udføres inden fraflytningssynet. Læs mere om det her. 
  • Du kan købe et boliggarantibevis, som bringer dig foran i ventelistekøen, hvis du søger bolig igen indenfor tre år.
  • Det telefonnummer, du oplyser i opsigelsen, bruger vi, når vi sender tilbud til interesserede ansøgere. 
  • Vi bekræfter din opsigelse med en mail. Modtager du ikke en bekræftelse indenfor tre hverdage, skal du kontakte os på telefon 89 31  31 31.
  • Du er forpligtet til at fremvise din bolig for interesserede, der har fået den tilsendt i tilbud. For at undgå mange fremvisninger kan du vælge at holde "åbent-hus" en time eller to på en given dato i et bestemt tidsrum.